Huur kerk & zaal Huur kerk & zaal

De kerk en de zaal zijn voor iedereen te huur voor:

• exposities
  • recepties
  • vergaderingen
  • concerten
  • en overige bijeenkomsten.

Beide ruimten zijn voorzien van een moderne geluidsinstallatie, met microfoons en een ringleiding, CD spelers en grote televisie om dingen op te projecteren.
De opstelling van stoelen en tafels kan naar wens worden aangepast.
Tegenwoordig is het ook mogelijk de bijeenkomst op te nemen via onze livestream installatie.

Mochten er voor een besloten dienst meer mensen verwacht worden dan past in de kerk, dan is het mogelijk met een directe audio+video verbinding naar de Schakel mensen daar de bijeenkomst te laten bijwonen.

Vanuit de keuken kunnen voor een groot gezelschap consumpties worden geserveerd.

Steeds vaker weten mensen de weg naar onze kerk te vinden, voor bijvoorbeeld een koorrepetitie of een vergadering. Ook de gemeente Boxtel maakt veelvuldig gebruik van onze kerk voor burgerlijke huwelijken.

Informatie en reserveringen bij het College van Kerkrentmeesters:
Mevr. T. van Leenen
Tel.: 0411-682608/ 06-81779097