Trouwen Trouwen

Huwelijksdienst in de Protestantse Gemeente Boxtel

Jullie zijn welkom in de kerk, ook voor jullie trouwdienst. Op die speciale dag in de kerk trouwen, dat kan een diepgevoelde wens zijn, of een aarzelend verlangen. Wat beloof je? Wat zoek je? Wat is een zegen? In enkele gesprekken wordt de dienst voorbereid. Voor het afspreken van een huwelijksdienst is het goed om tijdig, bij het vaststellen van de datum, contact op te nemen met:
Mevr. T. van Leenen,
tel.: 0411-682608/ 06-81779097,
e-mail: verhuur@pg-boxtel.nl.
Bij afw. Mevr. H. Kelfkens, 06-12186022.

Zij kan ook alles vertellen over de kosten van een huwelijksdienst.

Burgerlijk huwelijk

De voltrekking van het huwelijk of de registratie van het partnerschap bij de gemeente Boxtel kan ook plaatsvinden in de Protestantse Kerk, Clarissenstraat 18. Op het gemeentehuis en op de website van de Gemeente Boxtel is hierover meer informatie te vinden.

Huren van de kerk voor een huwelijk

De mooie kleine kerk en het bijgebouw (Schakel) zijn ook beschikbaar voor wie op andere wijze een huwelijk wil vieren. Met het afhuren van deze ruimtes kunnen jullie zelf een viering houden, zoals een receptie.

Informatie over de verhuur:
Mevr. T. van Leenen,
tel.: 0411-682608/ 06-81779097,